SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:hhs.se:1154989850006056"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:hhs.se:1154989850006056" > How to Leverage Ear...

How to Leverage Early Adopters to Increase New Product Customer Acceptance: Evidence from High-Technology Markets

Bianchi, Mattia (författare)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
Frattini, Federico (författare)
Politecnico di Milano (IT)
Sikimic, U. (författare)
Politecnico di Milano (IT)
visa fler...
De Massis, Alfredo (författare)
University of Bergamo (IT)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
Engelska.
  • Konferensbidrag (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

kon (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy