SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:hhs.se:1155124150006056"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:hhs.se:1155124150006056" > Advances in Adverti...

Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication

  • BokEngelska2019

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Wiesbaden :Springer Gabler,2019

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:hhs.se:1155124150006056
  • ISBN:9783658248789
  • ISBN:9783658248772
  • https://research.hhs.se/esploro/outputs/editedBook/Advances-in-Advertising-Research-X-Multiple/991001480769406056URI
  • https://doi.org/10.1007/978-3-658-24878-9DOI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska
  • Sammanfattning på:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:sam swepub-publicationtype
  • Ämneskategori:vet swepub-contenttype

Anmärkningar

  • This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in brand communications with multiple touchpoints. It specifically relates to new insights into how profitability and customer engagement are affected by multiple and very diverse consumer touchpoints in an omni-connected world. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 17th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Valencia (Spain) in June 2018. The conference gathered more than 180 participants from over 27 countries all over the world.

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Rosengren, SaraStockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm(Swepub:hhs)944@hhs.se (redaktör/utgivare)
  • Bigne, EnriqueUniversity of Valencia (redaktör/utgivare)
  • Handelshögskolan i StockholmStockholm School of Economics (creator_code:org_t)

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy