Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:6c63bdee-cd2b-4e73-bf82-8190413dbe84" >
Supreme kommunikati...
-
Ledendal, MarieLund University,Lunds universitet,Institutionen för strategisk kommunikation,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Strategic Communication,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
(författare)
Supreme kommunikation : ett streetwearmärke med appropriering som imageskapande varumärkesstrategi
- Artikel/kapitelSvenska2021
Förlag, utgivningsår, omfång ...
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:oai:lup.lub.lu.se:6c63bdee-cd2b-4e73-bf82-8190413dbe84
-
https://lup.lub.lu.se/record/6c63bdee-cd2b-4e73-bf82-8190413dbe84URI
Kompletterande språkuppgifter
Ingår i deldatabas
Klassifikation
-
Ämneskategori:kap swepub-publicationtype
-
Ämneskategori:vet swepub-contenttype
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Warkander, Philip
(redaktör/utgivare)
-
Severinsson, Emma
(redaktör/utgivare)
-
Institutionen för strategisk kommunikationSamhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar
(creator_code:org_t)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:Modevetenskap: Perspektiv på mode, stil och estetik, s. 194-2109789198548563
Internetlänk
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas