Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:6fa9a8c8-a301-4373-90d6-af2cf04feb83" >
Consumer perception...
Consumer perceptions, understanding and use of product related environmental information - A literature review of the Nordic knowledge base
-
- Thidell, Åke (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Internationella miljöinstitutet,Universitetets särskilda verksamheter,The International Institute for Industrial Environmental Economics,University Specialised Centres
-
- Leire, Charlotte (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Internationella miljöinstitutet,Universitetets särskilda verksamheter,The International Institute for Industrial Environmental Economics,University Specialised Centres
-
(creator_code:org_t)
- 2004
- Engelska.
- Relaterad länk:
-
http://www.norden.or...
-
visa fler...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
Nyckelord
- Environmental product information
- Consumption
- Ecolabelling
Publikations- och innehållstyp
- rap (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)