Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:8d1d2a58-6234-489b-82eb-e2df7787a62d" >
Capabilities for Br...
Capabilities for Bridging Sustainability Perceptions Across Markets and Stakeholders
-
- Elg, Ulf (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Marknadsföring,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Centrum för handelsforskning vid Lunds Universitet,Marketing,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM,Centre for Retail Research at Lund University,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
(creator_code:org_t)
- 2024
- 2024
- Engelska.
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)