SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:9ae507f1-ab1f-411f-be5d-2bb74d25e468"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:9ae507f1-ab1f-411f-be5d-2bb74d25e468" > The Nordic wave in ...

The Nordic wave in place branding : A manifesto

Cassinger, Cecilia (författare)
Lund University,Lunds universitet,Institutionen för strategisk kommunikation,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Strategic Communication,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
Lucarelli, Andrea (författare)
Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
Gyimothy, Szilvia (författare)
Aalborg University
visa fler...
Cassinger, Cecilia (redaktör/utgivare)
Lucarelli, Andrea (redaktör/utgivare)
Gyimóthy, Szilvia (redaktör/utgivare)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
2019
2019
Engelska 244 s.
Ingår i: The Nordic wave in place branding : poetics, practices, politics - poetics, practices, politics. - 978 1 78897 431 8 ; , s. 236-236
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)

Nyckelord

place branding
Nordic
conceptual model

Publikations- och innehållstyp

kap (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy