Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:b4a81a79-247f-4f75-ba9a-9bffd0c307bc" >
Starka varumärken -...
Starka varumärken - Nycken till framgång på morgondagens marknad
-
- Melin, Frans (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
- Urde, Mats (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
(creator_code:org_t)
- 2003
- 2003
- Svenska 6 s.
-
Ingår i: Dagens industri business-to-business pocket. - 1104-1021. ; 2003, s. 231-236
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Brands as strategic resources and competitive advantages
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Brand
- Competitive advantage
- Strategic resource
- leadership
- management issues
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- pop (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas