Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:e3d8e632-38c7-445a-8b84-7dab1191f2de" >
Learning progressio...
Learning progression from basic scientific scholarship to evidence-based medicine: a multimodal approach
-
- Björklund, Maria (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Stöd till forskning och lärande,Biblioteks- och IKT-enheten,Medicinska fakulteten,Library and ICT-services,Faculty of Medicine
-
- Perez, Maria Thereza (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Oftalmologi, Lund,Sektion IV,Institutionen för kliniska vetenskaper, Lund,Medicinska fakulteten,Ophthalmology, Lund,Section IV,Department of Clinical Sciences, Lund,Faculty of Medicine
-
- Regnér, Sara (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Kirurgi,Forskargrupper vid Lunds universitet,Surgery,Lund University Research Groups
-
visa fler...
-
- Garwicz, Martin (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Neuronano Research Center (NRC),Forskargrupper vid Lunds universitet,Lund University Research Groups
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2020
- Engelska 21 s.
- Relaterad länk:
-
https://portal.resea... (primary) (free)
-
visa fler...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- lärande
- progression
- evidensbaserad medicin
- vetenskapligt förhållningssätt
- medicinsk grundutbilning
- läkarutbildning
Publikations- och innehållstyp
- ovr (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)