SwePub
Sök i SwePub databas

  Utökad sökning

Träfflista för sökning "(id:"swepub:oai:DiVA.org:hv-12860") "

Sökning: (id:"swepub:oai:DiVA.org:hv-12860")

  • Resultat 1-1 av 1
Sortera/gruppera träfflistan
   
NumreringReferensOmslagsbildHitta
1.
  • Vallo Hult, Helena, 1976-, et al. (författare)
  • Towards Learning with Digital Artifacts
  • 2017
  • Ingår i: Diffusion and Adoption of Information Technology. - : IFIP.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)abstract
    • The digitalization of the workplace and society at large brings new challenges for the field of Information Systems. A better understanding of how we learn with digital artifacts in our daily routines is needed. This paper is a literature review of how workplace learning has been addressed within the field, bringing together workplace learning and IS. The aim is to provide an alternative perspective to further IFIP 8.6 as a working group, where the suggestion is to re-image the group towards learning with digital artifacts. IS should be the leading field addressing digitalization of society. However, so far learning theorists has not been fully utilized within IS in fostering our understanding of how digitalization affects society. We argue that there is a need to explicitly talk about learning in IS and suggest IFIP 8.6 to be that place, which could contribute to advancements in our IS field in general.
  •  
Skapa referenser, mejla, bekava och länka
  • Resultat 1-1 av 1
Typ av publikation
konferensbidrag (1)
Typ av innehåll
refereegranskat (1)
Författare/redaktör
Vallo Hult, Helena, ... (1)
Lundh Snis, Ulrika, ... (1)
Islind, Anna Sigridu ... (1)
Johansson, Lars-Olof (1)
Lärosäte
Högskolan Väst (1)
Språk
Engelska (1)
Forskningsämne (UKÄ/SCB)
Samhällsvetenskap (1)
År

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy