SwePub
Sök i SwePub databas

  Utökad sökning

Träfflista för sökning "id:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-15149" "

Sökning: id:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-15149"

  • Resultat 1-1 av 1
Sortera/gruppera träfflistan
   
NumreringReferensOmslagsbildHitta
1.
  • Lestander, Örjan, et al. (författare)
  • Nursing students' perceptions of learning after High Fidelity simulation : Effects of a Three-step Post-Simulation Reflection Model
  • 2016
  • Ingår i: Nurse Education Today. - : Elsevier BV. - 0260-6917 .- 1532-2793. ; 40, s. 219-224
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)abstract
    • High-fidelity simulation (HFS) has become a bridge between theoretical knowledge and practical skills. A safe and realistic environment is commonly used in nursing education to improve cognitive, affective and psychomotor abilities. Debriefing following a simulation experience provides opportunities for students to analyse and begin to reflect upon their decisions, actions and results. The nursing literature highlights the need to promote the concept of reflective practice and to assist students in reflection, and research indicates the need to refine and develop debriefing strategies, which is the focus of the current paper.
  •  
Skapa referenser, mejla, bekava och länka
  • Resultat 1-1 av 1
Typ av publikation
tidskriftsartikel (1)
Typ av innehåll
refereegranskat (1)
Författare/redaktör
Engström, Åsa (1)
Lehto, Niklas (1)
Lestander, Örjan (1)
Lärosäte
Luleå tekniska universitet (1)
Språk
Engelska (1)
Forskningsämne (UKÄ/SCB)
Medicin och hälsovetenskap (1)
År

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy