SwePub
Sök i SwePub databas

  Utökad sökning

Träfflista för sökning "id:"swepub:oai:DiVA.org:umu-91695" "

Sökning: id:"swepub:oai:DiVA.org:umu-91695"

  • Resultat 1-1 av 1
Sortera/gruppera träfflistan
   
NumreringReferensOmslagsbildHitta
1.
  • Stuart Perry, H. Elizabeth, 1975-, et al. (författare)
  • Integrating Evaluation in to a Technology Education Program
  • 1997
  • Ingår i: Visitor Studies. - Jacksonville, AL, USA : The Visitor Studies Association. - 1064-5578 .- 1934-7715. ; 9:1, s. 247-257
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)abstract
    • Most, if not all, states in this country have school districts and boards of education interested in the uses of technologies for education at the K¥12 and higher education levels. Technologies in use and under consideration range from CD-ROMs and digital cameras to desktop networked computers with access to the resources of the Internet and the World Wide Web (NCREL, 1995). Well-planned technology programs in schools have the obvious benefit of teaching young people in a technological age to be comfortable and proficient with technologies. Being connected to the Internet also offers students a window to real¥world, up-to-the-minute information, which can improve learning. But how do we determine the success of such programs? This paper presents a case study in evaluating a technology project involving partnerships between museums and formal education. The focus is on multi-method design.  
  •  
Skapa referenser, mejla, bekava och länka
  • Resultat 1-1 av 1
Typ av publikation
tidskriftsartikel (1)
Typ av innehåll
refereegranskat (1)
Författare/redaktör
Saunders, Carol D. (1)
Stuart Perry, H. Eli ... (1)
Lärosäte
Umeå universitet (1)
Uppsala universitet (1)
Språk
Engelska (1)
Forskningsämne (UKÄ/SCB)
Samhällsvetenskap (1)
År

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy