Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:bth-24039" >
Understanding - Pra...
Understanding - Practice - Assessment - Reflection
-
- Folino, Emil (författare)
- Blekinge Tekniska Högskola,Institutionen för datavetenskap
-
(creator_code:org_t)
- Karlskrona : Blekinge Tekniska Högskola, 2022
- Engelska 1 s.
-
Serie: Blekinge Institute of Technology Best practice ; 30
- Relaterad länk:
-
https://bth.diva-por... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- UPAR is a method used for designing and structuring course content into repetitive course chunks. The method or adaptations of the method is currently used in both campus and hybrid courses. The UPAR-method has evolved as the primary method for structuring course content into weekly chunks in the web programming education cluster. The method provides a clear and recognisable structure throughout programs and in the individual courses.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
Nyckelord
- pedagogy
- didactics
- structure
- UPAR
- content
- Computer Science
- Datavetenskap
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- rap (ämneskategori)