SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-2412"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-2412" > Learner autonomy, s...

Learner autonomy, self-directed learning and assessment : lessons from Swedish experience

Tholin, Jörgen (författare)
Högskolan i Borås,Institutionen för Pedagogik
 (creator_code:org_t)
LASIG: Learner autonomy special interest group, 2008
2008
Engelska.
Ingår i: Independence. - : LASIG: Learner autonomy special interest group. ; :43, s. 9-12
  • Tidskriftsartikel (populärvet., debatt m.m.)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

autonomy
learning

Publikations- och innehållstyp

pop (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Tholin, Jörgen
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Högskolan i Borås

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy