Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-2412" >
Learner autonomy, s...
Learner autonomy, self-directed learning and assessment : lessons from Swedish experience
-
- Tholin, Jörgen (författare)
- Högskolan i Borås,Institutionen för Pedagogik
-
(creator_code:org_t)
- LASIG: Learner autonomy special interest group, 2008
- 2008
- Engelska.
-
Ingår i: Independence. - : LASIG: Learner autonomy special interest group. ; :43, s. 9-12
- Relaterad länk:
-
https://hb.diva-port... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- autonomy
- learning
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- art (ämneskategori)