SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-9219"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-9219" > IDA :

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

IDA : från projekt till levande verksamhet

Agborg, Mette (author)
Berger, Lisa (author)
Högskolan i Borås: Institutionen Biblioteks- och informationsvetenskap, 2009
2009
Swedish.
  • Conference paper (other academic/artistic)
Abstract Subject headings
Close  
  • Vuxenstuderande är en viktig målgrupp för folkbiblioteken och biblioteken en betydelsefull resurs för målgruppen. Att etablera ett fungerade samarbete med vuxenutbildningen borde vara självklart. På vilket sätt är inte lika självklart. Hur vi kan bygga upp en sådan ömsesidig relation ser förstås olika ut beroende på förutsättningarna och idéerna hos biblioteken och vilka utbildningar och andra samarbetspartners som finns på orten. Verksamhet riktad till vuxenstuderande är ständigt i förändring. IDA verksamheten i Malmö Stad har förändrats, från projekt till levande verksamhet. Från traditionell biblioteksservice till behovsanpassad service. För att möta våra besökares behov kommer den fortsätta att vara i förändring.

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Biblioteks- och informationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Information Studies (hsv//eng)

Publication and Content Type

vet (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Agborg, Mette
Berger, Lisa
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Media and Commun ...
and Information Stud ...
By the university
University of Borås

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view