SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-2304"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-2304" > Customer Service pr...

Customer Service process IT-enabled support Fit or misfit? - A real world case

Hägg, Elizabeth (författare)
Lund University,Lunds universitet,Institutionen för informatik,Ekonomihögskolan,Department of Informatics,Lund University School of Economics and Management, LUSEM,Institutionen för Informatik, Lunds Universitet
Wärja, Magnus (författare)
Lund University,Lunds universitet,Institutionen för informatik,Ekonomihögskolan,Department of Informatics,Lund University School of Economics and Management, LUSEM,Institutionen för Informatik, Lunds Universitet
Johansson, Lars-Olof (författare)
Kristianstad University
visa fler...
Asproth, Viveca (redaktör/utgivare)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
IRIS, 2008
2008
Engelska.
Ingår i: Proceedings of 31th Information Systems Research Seminar in Scandinavia. - : IRIS. - 9789186073121 ; , s. 22-
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • This paper is a description of a real world case which focuses on a method to define the major gaps between functional requirements and existing support in a traditional ERP system. To identify and define the major gaps the method is using short interviews, existing documentation and graphic process diagrams. The report covers the process Customer Contact – Order Acknowledgement for a global chemicals manufacturer, Perstorp. The group in focus for this study is Customer Service. The results of this case were presented to Perstorp’s Customer Service as well as IT management as background material to assess improvement possibilities for both processes, IT support and for a new ERP strategy. Many other businesses are in similar situations. The aim in publishing this research paper is that these findings can be of practical use to other businesses as well as be an empirical foundation for other papers and possibly further research.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Systemvetenskap, informationssystem och informatik med samhällsvetenskaplig inriktning (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Information Systems, Social aspects (hsv//eng)

Nyckelord

Customer service
ERP
TECHNOLOGY
TEKNIKVETENSKAP

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy