SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-18870"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-18870" > Robotar utvecklar l...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Robotar utvecklar lärandet

Cronquist, Björn, 1956- (author)
Högskolan Kristianstad,Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),LISMA
Fridberg, Marie (author)
Högskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA
Redfors, Andreas (author)
Högskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA
 (creator_code:org_t)
2018
2018
Swedish.
In: Förskoletidningen. - 1402-7135. ; 43:6, s. 26-26
  • Journal article (pop. science, debate, etc.)
Subject headings
Close  

Subject headings

SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Keyword

Robotik
Förskola

Publication and Content Type

pop (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Cronquist, Björn ...
Fridberg, Marie
Redfors, Andreas
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
Förskoletidninge ...
By the university
Kristianstad University College

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view