Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23362" >
'The IKEA Saga' :
-
Edvardsson, BoKarlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Centrum för tjänsteforskning (from 2013)
(författare)
'The IKEA Saga' : Service Culture and Service Strategy
- Artikel/kapitelEngelska2002
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
Informa UK Limited,2002
-
printrdacarrier
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:kau-23362
-
https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-23362URI
-
https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-29761URI
-
https://doi.org/10.1080/714005098DOI
Kompletterande språkuppgifter
-
Språk:engelska
-
Sammanfattning på:engelska
Ingår i deldatabas
Klassifikation
-
Ämneskategori:ref swepub-contenttype
-
Ämneskategori:art swepub-publicationtype
Anmärkningar
-
Not much attention has been devoted to the relationship between service culture and service strategy, including services marketing strategy. The assumption that service culture drives service strategy has not been empirically examined. The aim of this paper is to contribute to a better understanding of the strategic role that service culture and service strategy have for business development in a long-term perspective. The empirical basis for our discussion comes from IKEA, the largest retail furniture firm in the world. Our results clearly show the importance of a strong and dynamic service culture for market and business success
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Enquist, BKarlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning(Swepub:kau)boenqvis
(författare)
-
Karlstads universitetCentrum för tjänsteforskning
(creator_code:org_t)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:Service Industries Journal: Informa UK Limited22:4, s. 153-1860264-20691743-9507
Internetlänk
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas