SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-96468"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-96468" > Access to displayin...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Access to displaying knowledge during assessment : a matter of sustainability

Bagger, Anette, 1974- (author)
Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap,Specialpedagogik, Utveckling och Lärande; Utbildning och Demokrati,Örebro University, Örebro, Sweden,Örebro universitet, Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
 (creator_code:org_t)
2021
2021
English.
In: NORSMA10 Symposium 4.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Keyword

sustainability
access
mathematics
assessment
Education
Pedagogik

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Bagger, Anette, ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
By the university
Örebro University
Umeå University
Högskolan Dalarna

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view