Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-206276" >
Developing a robust...
Developing a robust self evaluation framework for active learning : The first stage of an ERASMUS+ project (QAEMarketPlace4HEI)
-
- Clark, R. (författare)
- Aston University, Birmingham, United Kingdom
-
- Bennedsen, J. (författare)
- Aston University, Birmingham, United Kingdom
-
- Rouvrais, S. (författare)
- Telecom Bretagne, Brest, France
-
visa fler...
-
- Kontio, J. (författare)
- Turku University of Applied Sciences, Turku, Finland
-
- Heikkenen, K. (författare)
- Turku University of Applied Sciences, Turku, Finland
-
- Georgsson, Fredrik (författare)
- Umeå universitet,Teknisk-naturvetenskapliga fakulteten
-
- Matthiasdottir, A. (författare)
- Reykjavik University, Reykjavik, Iceland
-
- Soemundsdottir, I. (författare)
- Reykjavik University, Reykjavik, Iceland
-
- Karhu, M. (författare)
- Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, Helsinki, Finland
-
- Schrey-Niemenmaa, K. (författare)
- Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, Helsinki, Finland
-
- Hermon, P. (författare)
- Queens University Belfast, Belfast, United Kingdom
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- European Society for Engineering Education (SEFI), 2015
- 2015
- Engelska.
-
Ingår i: Proceedings of the 43rd SEFI Annual Conference 2015 - Diversity in Engineering Education: An Opportunity to Face the New Trends of Engineering, SEFI 2015. - : European Society for Engineering Education (SEFI). - 9782873520120
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- In ensuring the quality of learning and teaching in Higher Education, self-evaluation is an important component of the process. An example would be the approach taken within the CDIO community whereby self-evaluation against the CDIO standards is part of the quality assurance process. Eight European universities (Reykjavik University, Iceland; Turku University of Applied Sciences, Finland; Aarhus University, Denmark; Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, Finland; Umeå University, Sweden; Telecom Bretagne, France; Aston University, United Kingdom; Queens University Belfast, United Kingdom) are engaged in an EU funded Erasmus + project that is exploring the quality assurance process associated with active learning.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Active Learning
- Quality Assurance
- Quality Enhancement
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas
- Av författaren/redakt...
-
Clark, R.
-
Bennedsen, J.
-
Rouvrais, S.
-
Kontio, J.
-
Heikkenen, K.
-
Georgsson, Fredr ...
-
visa fler...
-
Matthiasdottir, ...
-
Soemundsdottir, ...
-
Karhu, M.
-
Schrey-Niemenmaa ...
-
Hermon, P.
-
visa färre...
- Om ämnet
-
- SAMHÄLLSVETENSKAP
-
SAMHÄLLSVETENSKA ...
-
och Utbildningsveten ...
-
och Pedagogik
- Artiklar i publikationen
-
Proceedings of t ...
- Av lärosätet
-
Umeå universitet