SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-5224"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-5224" > The national course...

The national course tests’ impact on teachers’ written classroom assessment

Boesen, Jesper (författare)
Umeå universitet,Institutionen för matematik och matematisk statistik,Umeå universitet, Institutionen för matematik och matematisk statistik
 (creator_code:org_t)
Umeå : Department of Mathematics and Mathemical Statistics, Umeå Universitet, 2006
Engelska 26 s.
Serie: Research report in mathematics education, 1401-6796 ; 4
  • Rapport (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
rap (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Boesen, Jesper
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Didaktik
Delar i serien
Research report ...
Av lärosätet
Umeå universitet
Jönköping University

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy