SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-125638"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-125638" > Corporate Reputatio...

Corporate Reputation and the News Media in Sweden

Fredriksson, Magnus (författare)
Grafström, Maria, 1978- (författare)
Uppsala universitet,Företagsekonomiska institutionen,Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet
 (creator_code:org_t)
London : Routledge, 2010
2010
Engelska.
Ingår i: Corporate Reputation and the News Media. - London : Routledge. - 9780415871525 ; , s. 192-206
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications (hsv//eng)

Nyckelord

corporate reptutation
business media
business news
agenda-setting
Business studies
Företagsekonomi
Business Studies
Företagsekonomi
Medie- och kommunikationsvetenskap
Media and Communication Studies

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy