Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-464830" >
Krytyczny nurt mark...
Krytyczny nurt marketingu [Critical marketing stream]
-
- Zawadzki, Michał (författare)
- Jagiellonian University, Kraków, Poland
-
(creator_code:org_t)
- Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015
- 2015
- Polska.
-
Ingår i: Zarządzanie reklamą. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. - 9788323338956 ; , s. 103-114
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The chapter presents the main features of the critical stream of marketing, which becomes very popular in the global discourse of management science. This approach is a part of a broader Critical Management Studies stream and is focused on critical analysis of the unethical aspects of marketing, which are present in the dominant theory and practice of management.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- marketing
- Critical Management Studies
- consumerism
- Frankfurt School
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas