Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/246691" >
Fashion apps as mar...
Fashion apps as market devices - personal shoppers and self-service styling tools
-
- Hansson, Lena, 1968 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen,Centre for Retailing,Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK),Department of Business Administration,Centre for Consumer Science
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: Nordic Retail and Wholesale Conference.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Fashion
- retail
- consumption
- devices
- smartphone applications
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)