Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:060bf63c-95aa-4294-b038-0dfd0c500ed3" >
Opening for tension...
Opening for tensions in understanding : How students' mother tongue and personal experience can be used to stimulate reflection on complex phenomena
-
- Avery, Helen (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Arabiska,Avdelningen för arabiska, hebreiska och mellanösternstudier,Sektion 5,Språk- och litteraturcentrum,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Arabic Studies,Division of Arabic Studies, Hebrew, and Middle Eastern Studies,Section 5,Centre for Languages and Literature,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
-
(creator_code:org_t)
- 2012
- 2012
- Engelska.
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- NATURVETENSKAP -- Geovetenskap och miljövetenskap (hsv//swe)
- NATURAL SCIENCES -- Earth and Related Environmental Sciences (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
Nyckelord
- conceptualisation
- language
- culture
- complex phenomena
- Sustainability challenges
- flooding
- sustainability studies in higher education
- lived experience
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)