Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:906c8d28-c9ec-4560-b72f-555d47d5bee8" >
Från Öresundsregion...
Från Öresundsregionen till Greater Copenhagen : Opinioner, berättelser och varumärken
-
- Falkheimer, Jesper (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för strategisk kommunikation,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,LU Innovation,Sektionen Forskning, samverkan och innovation,Universitetsförvaltningen,Universitetets ledning och förvaltning,Department of Strategic Communication,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences,Research, Collaboration and Innovation,Central Administration,University Management and Central Administration
-
Idvall, Markus (redaktör/utgivare)
-
Palmehag, Anna (redaktör/utgivare)
-
(creator_code:org_t)
- 2020
- 2020
- Svenska.
-
Ingår i: Checkpoint 2020 : Människor, gränser och visioner i Öresundsbrons tid - Människor, gränser och visioner i Öresundsbrons tid. - 2001-9874. - 9789170613067 ; 40, s. 57-69
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Social och ekonomisk geografi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Social and Economic Geography (hsv//eng)
Nyckelord
- Öresundsbron
- Öresund
- Sverige
- Danmark
- Öresundsregionen
- Greater Copenhagen
- Öresundsområdet
- Öresundsstudier
- platsvarumärke
- Platsvarumärkning
- platsvarumärkesstrategi
- opinionsbildning
- marknadsföringsstrateg
- Øresund region
- Öresundssamarbete
- Øresund Media Platform
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas