SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:a59ffd3a-16ce-4d6e-aef4-783ec13731b5"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:a59ffd3a-16ce-4d6e-aef4-783ec13731b5" > Conceptions and nor...

Conceptions and norms about directness in service relations: domestic workers and customers

Leppänen, Vesa (författare)
Lund University,Lunds universitet,Sociologi,Sociologiska institutionen,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Sociology,Department of Sociology,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
 (creator_code:org_t)
2014
2014
Engelska.
Ingår i: International Journal of Qualitative Research in Services. - 2051-0500. ; 1:4, s. 292-304
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi -- Sociologi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology -- Sociology (hsv//eng)

Nyckelord

directness
directives
customer education
worker-customer interaction
power asymmetries
domestic work
service relations
sociology
semi-structured interviews
qualitative methods
domestic workers
Sweden

Publikations- och innehållstyp

art (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Leppänen, Vesa
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Sociologi
och Sociologi
Artiklar i publikationen
International Jo ...
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy